Slide

Magasiner er et spændende format,
der kan bruges på utallige måder

‘Men...Giver det overhovedet mening med en tryksag? Alt foregår vel online idag?’ tænker du måske.
Og jo. Du har selvfølgelig ret.
Derfor laver jeg ingen tryksager, uden at de også findes i en digital version. For selvfølgelig skal du kunne linke til dem fra hjemmesider, sociale profiler og mails.

Kvaliteten er afgørende
Magasiner og brochurer, der oser af kvalitet, er et stærkt supplement til alle de online medier. I rigtig mange situationer har du mulighed for at fange folks opmærksomhed på en helt anden måde, end hvis de bare scroller forbi dig på Google eller Facebook.
Forestil dig for eksempel:

• En flot præsentation, der kommer hele vejen rundt om jeres virksomhed
• En anderledes årsberetning, der skaber opmærksomhed og omtale
• Et produktkatalog, der er båret af den gode historie og et lækkert layout
• En projektbeskrivelse, der formidler fagligt stof på en interessant måde

Kun fantasien sætter grænser. Tryksager i dag er noget helt andet end for bare fem år siden. Der er uanede muligheder for at skille sig ud, lege med effekter og efterlade et meget personligt indtryk hos modtageren.

Projektstyring fra start til slut
Lægger I et kundemagasin, en årsberetning, et fagblad eller en projektbeskrivelse i mine hænder, koordinerer jeg hele processen fra det første idémøde til det færdige produkt. Sammen finder vi den form, der passer jer bedst. Jeg har et godt samarbejde med dygtige grafikere, fotografer, trykkerier – og oversættere, hvis I gerne vil have flere sprogversioner.

Målet er altid at give modtageren en god mavefornemmelse. Det må aldrig føles som en uvedkommende reklametryksag. Tværtimod skal modtageren have lyst til at tage den med hjem og gemme den.

Heldigvis er det et format jeg har fået lov til at beskæftige mig rigtig meget med. Jeg har blandt andet lavet magasin for Den danske Scenekunstskole og har gennem tre år stået for Svendborgs officielle turistmagasin.
Kontakt mig gerne angående magasiner eller brochurer