Slide

Hvem vil du gerne gøre indtryk på?

Jeg kan slet ikke lade være med at tænke i oplevelser, når jeg arbejder med markedsføring, virksomhedskommunikation og branding. Hvis du vil gøre indtryk på journalister, bloggere, potentielle kunder eller mulige samarbejdspartnere, skal du give dem en oplevelse, som de husker - og fortæller andre om bagefter.

Oplevelser på Fyn og i Det sydfynske Øhav

• En tur med den lille færge til Skarø, hvor I bliver taget imod med gummibåd og det fulde udstyr til et par timers undervandsjagt. Når I kommer op af vandet, er der tændt op i saunaen i vandkanten, og uanset om I har held under jagten eller ej, slutter dagen med friskrøget laks på øens lille café, der har sit eget røgeri.

• En sejltur med en fin, gammel skonnert, hvor I lægger til ved værftet i Ærøskøbing. Imens I spiser og griller på kajen, gør værftsformanden den store esse klar. Efter maden skal I nemlig prøve kræfter med smedehåndværket. Det giver sved på panden, så imens I smeder, nyder I en kølig øl fra det lokale Rise Bryggeri. Bagefter overnatter I på skibet i den hyggelige havn.

Mulighederne er mange. Dette er bare et par eksempler på oplevelser, jeg gennem årene har udviklet i tæt samarbejde med firmaer, rejsearrangører og mødeplanlæggere. Anderledes, autentiske oplevelser, der kræver et godt lokalkendskab og et stort netværk af lokale fødevareproducenter, skippere, instruktører, guider, restauratører og andet godtfolk.

Det hele handler om at gøre indtryk. At skabe oplevelser, som deltagerne forbinder positivt med din virksomhed. Oplevelser, som de husker længe efter, de er taget hver til sit.
Kontakt mig gerne, hvis du har nogen, der fortjener en oplevelse ud over det sædvanlige